EASA a lansat a cincea editie a ghidului industriei de publicitate

Organizatia European Advertising Standards Alliance (EASA), din care face parte si Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC), a lansat joi a cincea editie a ghidului industriei de publicitate "The Blue Book", informeaza site-ul organizatiei.

Ghidul contine informatii despre mediul legislativ si problemele cu care se confrunta industria de publicitate si se adreseaza, in principal, advertiserilor, agentiilor de media, profesorilor si avocatilor.
Comisarul european pentru protectia consumatorului, Meglena Kuneva, a declarat ca acest ghid a contribuit la reglementarea industriei europene de publicitate. "Sunt convinsa ca putem merge si mai departe impreuna cu acest ghid si ca putem face din industria de publicitate un model de practica pentru toate celelalte industrii", a mai spus comisarul european.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related