Mai devreme sau mai tirziu venea si rindul Romtelecomului. Si nu pentru ca a fost extras la intimplare din tolba cu idei, ci pentru ca olteanul, moldoveanca, brunetul si Elvis parca m-au strigat sa-i bag in seama prin aceeasi lipsa de inspiratie.
Incerc sa cred ca expunerea n-a fost atit de nociva si voi reusi sa fiu obiectiv in deconstruirea acestei campanii.
Consideratii de piata
Avem o companie de telefonie fixa care si-a pierdut monopolul, dar ramine inca un mamut. Probabil ca radioul e singurul aparat cu o prezenta mai numeroasa in casele oamenilor.
Simte totusi in ceafa respiratia celorlalte companii care se extind incet si sigur. Pierde teren, dar inca nu e o situatie disperata. Spun asta, pentru ca intr-o situatie echilibrata, asa cum va fi la un moment dat, campaniile de publicitate vor face diferenta. Au timp sa-si dea o palma peste fata si sa se trezeasca. Directia e clara, iar dupa ce ai avut monopolul telefoniei fixe, nu poti sa o iei decit in jos. Pina dai cu capul.