In aceasta toamna, Radio ProFM a decis sa se concentreze pe o campanie de imagine in detrimentul unei promotii. Cristi Schnebli, directorul general al Companiei de Radio Pro, considera ca acest pas este unul firesc in evolutia postului de radio: "ProFM exista pe piata de aproximativ 15 ani. Este inevitabil ca un brand atat de longeviv sa aiba nevoie, la un moment dat, de o reimprospatare a imaginii. Cred ca pentru ProFM, acest moment a venit. Trebuie sa le demonstram ascultatorilor nostri ca suntem acelasi post vesel, fresh si tonic pe care il stiau."
Campania de imagine a radio ProFM se adreseaza atat ascultatorilor fideli ai postului cat si iubitorilor de radio care sunt in cautare de programe revigorante, muzica buna si DJ energici. "Targetul vizat de aceasta campanie nu este delimitat de la punctul "x" pana la punctul "y". Ne adresam tuturor ascultatorilor care se simt tineri, indiferent de varsta, care nu se multumesc cu putin de la radioul pe care il asculta si care vor in permanenta ceva nou. ", a explicat Cristi Schnebli.