Cosmopolis, primul proiect imobiliar al proaspatului client castigat de Grey, Opus Land Development, are un buget de comunicare de aproximativ 1,5 milioane de euro pentru o perioada de 18 luni de campanie, au declarat pentru IQads reprezentantii agentiei.
Primele creatii pe outdoor pentru Cosmopolis au fost lansate pe 2 septembrie, iar azi au aparut primele machete de presa. Proiectul a fost castigat in urma unui pitch ce a avut loc in luna martie, iar campania de comunicare va cuprinde si tactici de ATL, BTL, Media, Direct Mailing, PR, precum si o componenta online, de partea de media ocupandu-se MediaCom.
"Brieful a fost o provocare, pentru ca nu s-a dorit o comunicare tactica, urmarind sa promoveze al n-lea proiect imobiliar, ci a fost vorba de lansarea unui brand - de la propunerile de nume, pana la campania de comunicare. Am avut norocul ca proiectul in sine sa fie cu adevarat special, oferindu-ne argumentele diferentiatoare de care aveam nevoie. Eram la inceputul lui 2007, anul aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, asa ca toate detaliile proiectului convergeau spre ceea ce a devenit promisiunea de marca: "primul oras european construit in Romania". Am declinat acest concept in mai multe executii, care ilustreaza ideea orasului european atat din perspectiva realitatii palpabile (arhitectura, privilegierea spatiilor verzi), cat si din a atitudinii (relaxarea care insoteste buna vecinatate). Numele ales ilustreaza si el ideea de spatiu cosmopolit, un colt al Romaniei comparabil oraselor europene pe care poate nu ne va mai fi asa greu sa le parasim cand ne vom intoarce acasa, daca acasa va insemna Cosmopolis", a declarat pentru IQads, Cristiana Spataru, Client Service Director.
Echipa care a lucrat la proiect e formata din: Cristiana Spataru - Client Service Director, Claudia Cristian - Account Manager, Simona Bara - Account Executive, Valentin Epure - CRM Manager, Florentina Ciocanea - BTL Account Manager, Claudiu Dobrita & Stefan Vasilachi - Creative Directors, Mihai Fetcu - Senior Art Director, Cosmin Nicolae - Copywriter, Mirela Loghin, Georgiana Stanciu, Irina Segarceanu, Loredana Bors - echipa PR, Eugen Alexe Production Manager si Oana Pavel - CRM Executive.
Infiintata in 1992, agentia Grey se afla in topul primelor agentii de publicitate full-service din Romania. Cu un numar de aproape 100 de oameni si un portofoliu larg de clienti, Grey Romania, parte a WPP, asigura servicii de comunicare integrata pentru marci renumite la nivel national si international: Golden Brau, Heineken, Scholssgold; Kent si Dunhill - British American Tobacco; Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax si Cordsodyl - GlaxoSmithKline; Nokia; Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy - Procter & Gamble, Hochland; ROMTELECOM si ClickNet; si servicii specializate de PR, shopper marketing, direct marketing si evenimente.