Starlink Group aduce doua spoturi "de dulce"

Starlink Group si Lemarco au lansat doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun. Cele doua spoturi introduc publicului doua sub branduri, in doua ipostaze diferite: Lemarco alb este un "zahar dulce de tot", in timp ce Lemarco brun reprezinta "the dark side of sugar".

"Pentru ca suntem niste baieti de zahar, jobul asta s-a potrivit manusa. Ne-am decis din start sa nu mergem pe executii "safe", cu gospodine zambitoare pline de talent care "prajituresc de nu se mai opresc". Asa ne-a venit ideea pentru zahar alb. Am inventat un personaj care sa fie pur si simplu dulce. Am avut noroc sa-l gasim pe Adi Hostiuc, care ne-a aratat ce inseamna sa fii supra-expus la zahar, supra-expus la dulce. Filmarea a fost destul de grea dar, pana la urma, spotul a iesit exact asa cum am dorit: alb, roz, curat si foarte dulce.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related