BrandTailors finalizeaza in luna septembrie crearea unui brand de vinuri de lux editie limitata pentru Ciprian Stancu.
Inceput in martie 2007, procesul de branding a fost initiat de catre Ciprian Stancu din dorinta de a oferi connaisseurilor in fiecare toamna, o editie limitata de vin alb considerat "best of-ul" anului precedent, care sa deschida calea catre aristocratia vinurilor romanesti. Intentia declarata a antreprenorului roman, a fost aceea de a pozitiona brand-ul pe segmentul premium din Romania, un segment disputat in exclusivitate de brand-uri internationale.
Puternic ancorata in atributele de produs - gust exuberant si racoros al fructelor proaspete scaldate in roua diminetii de vara - pozitionarea brand-ului a dus in mod firesc la crearea unui nume pe cat de romantic pe atat de unic: "Fulg De Vara". Mai departe, "identitatea vizuala si conceptual grafic al ambalajului au fost create intr-o cheie minimalista care sa puna in valoare un nume atat de puternic" - declara Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.