Campania pentru Dacia Logan KissFM este semnata de Graffiti BBDO si Media Direction

Agentiile Graffiti BBDO si Media Direction au realizat pentru seria limitata Dacia Logan KissFM prima campanie de comunicare din blogosfera romaneasca. Potrivit unui comunicat de presa, campania, care are ca public tinta principal tinerii aflati la prima achizitie auto, se desfasoara pe 13 bloguri recunoscute, folosind teasing-ul pe toate canalele din mixul de comunicare (TV, print, radio, internet).

"Este cu siguranta cea mai importanta campanie integrata facuta pana acum in Romania, care mizeaza pe potenta online-ului romanesc, o campanie ce are toate ingredientele necesare (un brand puternic, expunere, premii atractive, inovatie) sa devina cel mai important punct de comparatie pentru orice promotie online de acum inainte", spune Razvan Varabiescu, Managing Director Media Direction.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Marian Nastase
acum 17 ani
Vad ca toata campania se desfasoara in jurul site-ului dar nu se spune nimic de cine a facut site-ul. Sunt trecuti si echipa de productie, foto, creatie and so on, dar agentia web? Este webstyler aici? Sau bbdo si-a facut divizie de web?
Dan Petru
acum 17 ani
Site-ul a fost facut de DIFFstudios
Francois Bullet
acum 17 ani
Niciodata, dar niciodata nu incepi o campanie pentru un automobil cu o pana de cauciuc!!! Chiar daca romanii sunt obisnuiti cu asta si chiar daca sta in obiceiul Dacia sa ofere astefl de "placeri".


Branded


Related