Re:ply realizeaza noua revista interna a UPC Romania

Compania de comunicare Re:ply a realizat primul numar al revistei 360º, noua revista interna a UPC Romania.

Echipa Re:ply a lucrat timp de trei luni pentru a definitiva conceptul grafic si pe cel editorial al noii reviste, astfel incat acestea sa fie in linie cu noua identitate a UPC. Schimbarea revistei interne face parte din amplul proces de rebranding al companiei, initiat de echipa UPC din Amsterdam, si la care a lucrat impreuna cu agentia londoneza Venture Three, alaturi de echipa UPC Romania si agentiile locale.

"UPC si Re:ply au o colaborare de 3 ani impreuna, inceputa cu realizarea revistei interne Orizonturi", spune Laura Aprodu, Editor Coordonator la Re:ply. "Ca urmare a rebrandingului UPC, s-a impus o regandire a intregii reviste, astfel incat aceasta sa fie o oglinda corecta a noului brand, proaspat relansat de UPC. Echipa Departamentului de Comunicare Interna UPC a analizat si centralizat, in baza unui chestionar, opiniile relevante ale tuturor angajatilor companiei. Pornind de la aceste date, echipa Re:ply a conceput un produs care sa fie capabil sa vina in intampinarea angajatilor UPC, a nevoii de comunicare interna, o revista care sa informeze corect si sa fie citita cu placere."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related