GMP si Apa Nova ne aduc aminte de ce iubim Bucurestiul

Apa Nova si GMP au lansat campania "Apa Nova pentru Bucuresti", care se va desfasura pe o perioada de 2 ani si va include evenimente speciale dedicate bucurestenilor.

Potrivit unui comunicat al agentiei, primul pas il reprezinta campania sociala "De ce iubim Bucurestiul?", care va incepe pe 1 septembrie si se va incheia la sfarsitul lui octombrie. Campania va cuprinde print, OOH, OOPS, TV, radio, new media si online (www.deceiubimbucurestiul.ro).

Pe parcursul primei etape bucurestenii vor intalni mesajele campaniei in majoritatea locurilor prin care trec in timpul zilei: statiile de autobuze, la metrou, in parcuri si pe strazi, in cluburi si cafenele, aducandu-le aminte de "Str. unde am pupat-o pe Mimi", "Locul unde bateam mingea cu baietii" sau "Troleul care ma ducea acasa".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related