MediaBuyerPlanner: Companiile aeriene low-cost experimenteaza noi forme de publicitate

Companiile aeriene low-cost din Europa si SUA, printre care Ryanair, US Airways si Airtran, experimenteaza noi forme de publicitate si pun la vanzare, ca spatiu pentru reclame, compartimentele de bagaje, mesele rabatabile si servetelele, informeaza Mediabuyerplanner.com.

Cea mai mare linie aeriana low-cost din Europa, Ryanair, a scos la vanzare, ca spatiu de publicitate, compartimentele de bagaje din cabina si mesele rabatabile. Pana in prezent, pe compartimentele de bagaje ale aeronavelor Ryanair si-au facut reclama compania de servicii bancare ING si bautura energizanta Red Bull, iar pe mesele rabatabile s-au promovat companiile de tehnologie Microsoft si Hewlett Packard si producatorul auto DaimlerChrysler.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related