Skol a acordat primele premii in valoare de peste 50.000 USD

Campania promotionala "Skol umple buzunare dintr-o alunecare" si-a desemnat primii castigatori. Petru Calugarianu, Ionel Georgescu, Emil Saracutu si Petru Orasanu au fost rasplatiti pentru fidelitatea lor fata de berea Skol.

Marca de bere Skol a lansat in luna martie campania promotionala "Skol umple buzunare dintr-o alunecare", prin care ofera consumatorilor sai sansa de a castiga opt premii in bani de pana la 30.000 de dolari fiecare si 150.000 de premii a cate 4 doze de bere Skol. Pana la aceasta ora, patru importante premii in bani au fost adjudecate de catre Petru Calugarianu de 24 de ani, din satul Craciunesti, jud. Hunedoara (30.000 $), Ionel Georgescu in varsta de 67 de ani, din Bucuresti (5.000 $), Emil - Marian Saracutu, 21 de ani, din Bucuresti (8.000 $) si Petru - Valentin Orasanu de 26 de ani, din Calan, jud. Hunedoara (8.000 $).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related