Tiderle a plecat sa vaneze lei la Cannes cu GMP

Interviu cu Carmen Tiderle, fost Creative Director Leo Burnett

Dupa sase ani dedicati cu succes agentiei Leo Burnett, lui Bogdan Naumovici si campaniilor Bergenbier, Carmen Tiderle (Creative Director, Leo Burnett) revine la GMP, pe postul de creative director. Ea i-a lasat locul la Leo Burnett lui Emilian Arsanoaie, fostul director de creatie al GMP. Despre plecare si planuri in viitorul apropiat, intr-un scurt interviu pentru IQads

IQads: Care a fost motivul pentru care ai plecat de la Leo Burnett?
Carmen Tiderle: Am simtit ca dupa aproape 7 ani, cei mai importanti si interesanti atat din cariera, cat si din viata mea, e momentul sa schimb ceva. N-a fost o hotarare bazata pe nemultumiri, ci pe dorinta de a face mai mult, de a-mi asuma intreaga responsabilitate a unui departament de creatie. Nu regret nici o clipa din cei 7 ani de Leo si nu-mi imaginez o perioada petrecuta mai bine.

IQads: Cum ai colaborat cu ceilalti membri ai echipei de creatie?
Carmen Tiderle: Foarte bine. La Leo n-a fost niciodata o atmosfera tensionata.

IQads: In ultimii doi ani, o buna parte din echipa de creatie a Leo Burnett a plecat in alte agentii importante (Ema Prisca - Graffiti BBDO, Claudiu Dobrita - Grey Romania). E Leo Burnett intr-o perioada de criza?
Carmen Tiderle: Da, e adevarat ca in agentie au ramas putini dintre "colegii vechi". Insa motivele pentru care a plecat fiecare dintre ei sunt foarte diferite. O perioda de criza presupune si rezultate slabe si Leo e inca cea mai creativa agentie din Romania. Vin oameni noi, media de varsta scade, lucrurile merg inainte.

IQads: A contribuit plecarea lui Bogdan Naumovici de la Leo la plecarea ta? Se schimba generatia creativa a Leo Burnett?
Carmen Tiderle: Bogdan Naumovici nu a plecat de la Leo, ci s-a implicat mai putin in produsul agentiei ceea ce, pe de o parte, a fost benefic pentru mine. Aruncat in "arena cu lei", inveti sa lupti mult mai bine.

IQads: Cum te-au influentat, de-a lungul timpului Felix Tataru si Bogdan Naumovici?
Carmen Tiderle: Cu Felix mi-am petrecut destul de putin timp, punctual pe prima campanie electorala a lui Basescu pentru primarie. Atunci am invatat impreuna cu ce se mananca o campanie electorala, ulterior el capatand o mult mai mare experinta in acest domeniu. Cu Bogdan se confunda aproape toata viata mea in advertising. A fost un profesor desavarsit chiar si cand nu vroia sa te invete nimic si un prieten foarte bun chiar si atunci cand trebuia sa fie sef.

IQads: Ce planuri ai in viitorul apropiat la GMP?
Carmen Tiderle: Inainte trebuie sa-i cunosc si evaluez (nu in sens corporatist) ca sa-mi dau seama care vor fi obiectivele pe termen foarte scurt. Apoi, lei la Cannes.

IQads: Care crezi ca e cea mai buna campanie pe care ai facut-o la Leo Burnett?
Carmen Tiderle: Bergenbier. E si cea mai premiata din Romania.

IQads: Cat de mult a contat campania pe care ai facut-o pentru presedintele Basescu (primar in acel moment) pentru cariera ta in publicitate?
Carmen Tiderle: Ea se regasea in portofoliul meu dar nu cred ca a contat foarte mult. In schimb, a fost o experienta placuta. Pe care probabil o s-o repet.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

adrian lupu
acum 17 ani
publicitatea e terorism estetic! scopul fondator al artelor e cu totul altul decat aceasta nesfarsita beatlemania cu cine pleaca unde si ce crez ma-ntelegi are


Branded


Related