Interviu cu Mihai Coliban, Creative Director, BBDO Rusia
Pe Mihai Coliban il stie toata lumea din publicitate. A trecut pe la D'Arcy, Lowe, ACME Industries, inainte sa isi ia zborul catre Rusia, ca Director de Creatie al BBDO Moscova. Creativul roman s-a auto-exilat in publicitatea ruseasca pentru ca simte ca este urmarea logica a carierei sale din Romania. De acum inainte "rabota, rabota, rabota" pe conturi mondiale promovate pe micro-continentul publicitar din Rusia.
IQads: Te gandeai de mult la o experienta publicitara internationala?
Mihai Coliban Sincer? Da. Insa nu pot sa zic ca m-am agitat prea tare pentru asta, de-a lungul anilor. Am trimis o singura data o scrisoare de intentie in Praga, prin '99, la care n-am primit nici un raspuns. Uitandu-ma la ce faceau ei pe-atunci si la publicitatea romaneasca din '99, mi se pare firesc, nici eu nu mi-as fi raspuns. Apoi, am mai incercat anul trecut, prin primavara, primisem chiar o oferta ferma si foarte buna, dar a cazut, din motive care nu tineau de mine. Bine, istoria ne-a dovedit ca a fost mai bine asa.
Comentarii