Studiu: 70% din persoanele care au vazut o reclama enervanta isi amintesc brandul

O proportie de 70% din persoanele care au vazut o reclama enervanta au declarat ca este foarte probabil sa isi aminteasca brandul promovat, arata un studiu comandat de compania de outdoor Streetblimps si realizat de firma de cercetare Opinion Research Corporation, informeaza Earthtimes.org.

Studiul mai spune ca publicitatea enervanta indeparteaza consumatorii pentru ca 86% din persoanele chestionate au declarat ca este foarte posibil sa nu cumpere un produs a carei reclama i-a enervat.
Studiul a fost realizat de firma de cercetare Opinion Research Corporation in luna august pe un esantion de 1.000 de cetateni americani cu varste de peste 18 ani. Opinion Research Corporation este o firma care realizeaza studii de piata, de sanatate si demografice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded