Agentia OgilvyOne s-a ocupat de campania de comunicare a primului brand de ulei de canepa din Romania, Canah. Strategia dezvoltata de agentie a urmarit evidentierea atributului unic oferit de produs: procentul ideal de acizi grasi sanatosi Omega 3 si Omega 6, se arata intr-un comunicat de presa. Agentia a fost contractata de producatorul de ulei de canepa la finalul lunii martie pentru a comunica inaugurarea fabricii Canah si a noilor produse.
"Relatia a inceput intr-un mod inedit: am primit un mail in care eram anuntati ca un grup de antreprenori romani va deschide o fabrica de ulei de canepa in Romania si cauta un partener de comunicare. Ne-am dat seama ca este tipul de client cu care noi reusim sa construim relatii de durata, adica clienti locali cu care se poate dezvolta un brand from scratch, care cauta nu doar o agentie de comunicare, ci si un partener de business. In acest moment, discutam impreuna strategia de product development si activitatile de comunicare, avand un dialog constructiv rar intalnit in relatia client-agentie. Putem spune ca a fost chimie de la prima intalnire", declara Loredana Caradimu, Group Account Director OgilvyOne.