Interviu cu Gabriel Branescu, Managing Partner badcat_
Gabriel Branescu e Managing Partner badcat_, sau cum ii place lui sa-si spuna, "copywriter-sef". De la el afli ce poarta pe dedesubt rebrandingul Jolidon, care e legatura intre Hagi si comentatorii de reclame, ce cauta strategul in agentiile mici si cum e sa faci advertising pentru Vadim Tudor. Daca nu te prinzi de la inceput ce spune el in titlu, poti oricand sa dai o cautare dupa "help_". Detalii mai jos.
IQads: Badcat_ e o agentie mica, romaneasca si foarte tanara, pe deasupra. Dar aveti un tool de agentie. Cum se face?
Gabriel Branescu: Un tool de agentie formalizeaza o viziune despre advertising si un mod de lucru derivat din ea. Am creat help_ (asa se numeste instrumentul) de nevoie, nu ca sa ne laudam cu el. De altfel nici nu prea il folosim in prezentari, tine mai mult de bucataria interna. L-am inregistrat la OSIM pentru ca asa se face. Spuneam ca a rezultat dintr-o nevoie. Este vorba de necesitatea instruirii oamenilor si a crearii unei culturi organizationale originale si coerente. Cand agentia este fondata de un grup de "seniori", probabil ca nu are neaparata nevoie de asa ceva. Dar eu eram singur si trebuia sa-mi formez oamenii si organizatia dupa calapodul meu.
Comentarii