As cumpara la orice ora concediu, indiferent de reclama care i s-ar face, si in schimbul tuturor semintelor si al tuturor gelurilor de dus.
Dar in primul rind sa fim realisti si sa intelegem ca zilele de concediu nu se pot cumpara, ele se primesc si, in cel mai rau caz, se pot mima sub acoperirea unei viroze intestinale. Si in al doilea rind sa fim relaxati si sa nu ne repezim cu gura rea asupra unor produse care nu ne-au facut nimic rau. Ba din contra, promit sa ne faca cel mai mare bine dintre toate.
Singuratate de marca
In cazul in care nu am fost destul de clara, aceasta este introducerea in subiectul unei analize la reclamele Nutline. Care incearca sa fie o marca pentru seminte si care este, de fapt, singurul nume pe care il stiu sau l-am auzit la televizor ca s-ar lega cu floarea soarelui si dovlecelul la punga. Pornind de la aceasta premisa, cam orice reclama ar fi buna pentru Nutline. Cind nu exista concurenta - la imagine - promovarea ar trebui sa fie cu adevarat nefericita sa nu tii minte singurul produs din categorie sau sa te enerveze atit de tare incit sa cumperi altceva din ambitz. Dar nu e cazul aici. Mai mult, compania exista pe piata de ceva vreme, s-a mai facut auzita in calupul publicitar (la mine a marcat in memorie de cind cu cearta femeilor de afaceri), nu mai are decit sa incerce sa ii convinga si pe cei care nu maninca seminte ca e timpul sa le incerce.
Comentarii
Nu cred ca are vreo legatura cu Nutline ci este un spot generic la finalul caruia poti pune orice packshot vrei....si se potriveste.
Mai mult, consumatorul de seminte sunt convinsa ca nu intelege mare lucru iar spotul face ca produsul sa para inaccesibil maselor largi de consumatori...
....este stilul Leo Burnett....ptr noi si ai nostri, restul sunt prosti!.....