MTV gone web 2.0

Interviu cu Florin Ivan, New Media Strategic Developer MTV si General Manager DIFFstudios

Daca televiziunile pierd teren in fata internetului, MTV recupereaza, incepandu-si cea de-a cincea aniversare online, pe site-ul GiveMe5.mtv.ro. Despre aceasta incursiune a MTV in web 2.0, dar si despre cum privesc clientii agentiilor web din Romania aceasta evolutie a internetului am stat de vorba cu Florin Ivan.

IQads: Acum, dupa 5 ani de la infiintare, a ramas brandul MTV Romania fidel valorilor initiale sau a acumulat unele noi, pe masura ce publicul a evoluat?
Florin Ivan: Brandul MTV si-a creat in Romania o identitate proprie (vezi si campania MTV Made in Romania). E vorba de un produs 100% romanesc, dar care a pastrat valorile brandului international. Brandul MTV, din toate punctele de vedere: valori, identitate, vizual, e cel mai permisiv brand, cu care te poti juca, cu care poti face orice trasnai iti trec prin cap. Acesta e un mare avantaj si e o mare oportunitate pentru noi sa ne putem juca pe toate mediile. Noi (DIFFstudios) dezvoltam de 3 ani online-ul pentru ei si mai nou am intrat si pe alte medii. Site-ul MTV arata asa din momentul in care a inceput colaborarea cu DIFFstudios. De atunci, am mai dezvoltat un site pentru emisiunea TRL si la fiecare MTV Romanian Music Awards s-a mai facut un mini-site. Primul a fost cel mai spectaculos, in 2003, cel cu statia de tren. A fost o aplicatie flash cu o animatie destul de interesanta. Practic, am pastrat identitatea vizuala a premiilor de pe post, de pe printuri, de pe toata campania si am transpus-o si pe web in felul nostru.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune


Comentarii

Isac Loreta
acum 17 ani
Mai, nu va suparati, dar mai mare kkt cu aceasta campanie nu puteati sa faceti!!

In primul rand ce inseamna MTV ca imagine ?

Cred ca a avut evolutie foarte clara in muzica, fashion si design.Cred ca DESIGNUL este baza constructiei vizuale a acestui brand, mai mult decat orice!!

Pe care voi at-i neglijat-o sau cel putin ati aratat ca nu aveti pic de cunostinta in toata treaba asta.Ce sunt cu printurile si cu spoturile atat de ieftin realizate!? Decupaje neglijente si efecte puse la nimereala. Plus recunosc BGS-UL mtv-ului in unul, din printuri si alti angajati cameramani, editori in spoturile pe car ele-ati facut!!

Desi iau premii pe diverse spoturi, unii incearca sa scoata la lumina brandul Mtv din Ro, altii fac ce fac dar il baga la intuneric cu tot feul de realizari mizerabile si fara pic de style!! Sunt altii de la noi care au lucrat pentru MTV-RO despre care nu s-a vorbit si care au facut mult mai multe lucruri interesante , dar na...

Din punctul meu de vedere experienta voastra nu-mi spune multe si mi-ar fi rusine sa ma laud cu ea, chiar si pe partea de web. Inchipuitiva ca pe plan mondial e un val imens de designeri si freelanceri care contribuie la schimbarea si construirea imginii a mtv-ul, in permanenta!!Voi pe care loc credeti ca va plasati cu aceasta campanie?

Nu e rau ca existati, face-ti si voi un efort mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mult, mai mare daca vreti sa faceti ceva cu adevarat creativ cu acest brand!!!



Branded


Related