Festivalul de Comunicare Digitala Internetics isi prezinta participantii

In urma incheierii inscrierilor la Festivalul de Comunicare Digitala Internetics, in concurs au ramas 222 de lucrari digitale: site-uri web, aplicatii pe suport CD-ROM, campanii online, campanii de banner-e si newsletter-e. Acestea pot fi vazute pe pagina de internet a Festivalului: www.internetics.ro.

La fel ca si la editiile trecute, cele mai multe site-uri din concurs (peste 30%) sunt site-uri de prezentare ale unor brand-uri, corporatii sau IMM-uri. In schimb, o crestere semnificativa au avut-o sectiunile de comert electronic si servicii online (aproape 20% din site-urile inscrise), ceea ce demonstreaza ca, in Romania, aceste domenii sunt in plina expansiune. Din pacate, organizatiile care ofera servicii complexe, ca e-banking si e-guvernare, nu au avut nici in acest an o prezenta semnificativa in concurs, fapt simptomatic pentru gradul de penetrare al
acestor servicii pe piata romaneasca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related