IQads relanseaza seria de concursuri ADidea cu un brief pentru revista TABU, care ofera 1000 de Euro pentru o idee de creatie utilizatorilor portalului. Concursul se desfasoara in perioada 3-17 august pe forumul IQads, unde se afla deja la dispozitia participantilor regulamentul si brief-ul trimis de TABU, care ofera informatiile necesare pentru conceperea unei campanii integrate.
Fiecare editie ADidea provoaca pasionatii de publicitate la a-si exersa calitatile creative. Seria de concursuri ADidea propune brief-uri de comunicare trimise de un branduri-client care doresc sa implemeteze campanii generate de comunitatea IQads.
La lansarea fiecarei editii, participantii vor avea la dispozitie brief-ul completat de client, regulamentul de concurs, precum si informatii legate de deadline si valoarea premiului.
Ideea agreata de brandul-client si dusa mai departe pentru implementare va primi premiul pus in joc. Concursul se adreseaza pasionatilor de publicitate si freelancerilor din domeniu si are deja un precedent, cand Radio Delta RFI a obtinut pe foumul IQads o campanie de relansare.