Eurobest Awards deschide competitia pe Media

Eurobest Awards, premiile care de douazeci de ani recompenseaza creativitatea advertisingului european, va include in competitia de anul acesta o noua categorie, cea de Media, care va completa lista in care mai apar categoriile Radio, TV/Cinema, Print, Outdoor, Interactive, Direct & Sales Promotion and Integrated advertising. Categoria Media va premia excelenta in folosirea creativa a media si va fi jurizata de un panel format din unsprezece experti media pe plan european.

"Fiind principalele premii ale creativitatii europene, este important ca Eurobest sa continue sa fie relevante pentru industrie. Creativitatea folosirii media reprezinta o parte tot mai importanta a industriei de azi, iar adaugarea ei in competitie va aduce Eurobest Awards in prim planul excelentei creative europene", a declarat Philip Thomas, CEO al Eurobest.

Romania a avut anul trecut, pentru prima data in istoria festivalului, un reprezentant in juriul Eurobest, pe Alina Gavrila Bortun, Creative Director la Gavrila si Asociatii.

"Este al doilea an consecutiv cand organizatorii Eurobest solicita o recomandare autohtona pentru juriul acestui festival care premiaza creativitatea europeana. Cred ca in economia acestei invitatii, prestatia Romaniei la Cannes in termeni de delegati, prezenta a tinerilor, lucrari inscrise si premii nu este deloc intamplatoare. Cred, de asemenea, ca juratul roman recomandat in 2006 - Alina Gavrila - a facut o impresie foarte buna la Londra si ca a fost acolo, in mod autentic, un ambasador al industriei romanesti mai putin conventionale, deschizand drumul si altora," declara pentru IQads Teodora Migdalovici, reprezentant local al festivalului.

Anul acesta, juratul roman care va participa la procesul de jurizare din cadrul categoriei TV/Cinema, Print, Outdoor and Radio va fi ales in urma recomandarilor facute de Teodora Migdalovici, in calitate de reprezentant local al festivalului, spun surse din Biroul Cannes Romania.

"Ca si anul trecut, voi nominaliza doi dintre oamenii interesanti ai advertisingului romanesc, confirmati de rezultate interesante si orientati spre performanta. Nu neaparat cei mai PR-izati si nu neaparat cei mai vocali. Cu aceasta ocazie invit si industria sa faca nominalizari si asteptam propunerile pentru calitatea de jurat la Eurobest la [email protected]", a mai spus Migdalovici.

Lucrarile pot fi inscrise online incepand cu 30 august, jurizarea urmand sa aiba loc in Londra, la sfarsitul lunii noiembrie. Shortlist-urile vor fi anuntate online pe 28 noiembrie, iar castigatorii se vor afla pe 30 noiembrie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related