"Retorica verde", noua primadona a publicitatii

Caldurile insuportabile au impulsionat eco-promovarea si la romani
Promisiunile referitoare la grija fata de mediu sunt pe cale sa devina si la noi un argument de vanzare si, implicit, o tematica importanta in advertising. Deocamdata sunt putine campanii publicitare pe subiectul "verde", dar lucrurile incep sa se desteleneasca in acest sens. Romanii au inceput sa simta destul de dur, pe pielea lor, efectele distrugerii mediului, iar marketerii sa sesizeze oportunitatea. "Publicitatea verde" e pe val.

Putini oameni mai pot ramane indiferenti in fata caniculei insuportabile, a furtunilor, a inundatiilor, a secetei. Retorica verde nu mai este doar o umplutura pentru discursurile politice sau un subiect care ii intereseaza numai pe ecologisti. Suntem cu totii afectati in mod direct de schimbarile climatice, suferim din cauza acestora. Iar marketingul nu poate rata un asemenea moment, pentru a veni in intampinarea unor nevoi acute in ceea ce priveste o clima mai prietenoasa. Chiar daca nu ne-o poate da pe loc, ne-o poate promite intr-un fel sau altul. Fie ca o face prin intermediul unor campanii de responsabilitate sociala, fie prin diferite actiuni de PR. Publicitatea abunda in eco-discursuri si, dupa cum a dovedit agentia Droga 5, un asemenea eco-discurs, combinat, ce-i drept, cu unul altruistic, poate vinde chiar si apa chioara, de la robinet, in cele mai simandicoase restaurante.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related