GMP lanseaza a doua etapa a campaniei “Dragoste fara griji”

Campania integrata “Dragoste fara griji” initiata de GMP pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS) in primavara acestui an continua cu cea de-a doua etapa, derulata in perioada iulie - octombrie. Potrivit unui comunicat de presa, mesajul campaniei, “Un copil poate aparea cand te astepti mai putin. Hotaraste tu momentul potrivit”, urmareste sa mareasca gradul de informare a femeilor asupra metodelor de contraceptie, incurajand consultarea specialistilor.

“Iata ca am ajuns si la etapa a doua a campaniei SECS. Dupa ce in prima parte am pus accentul pe riscurile avortului, ne folosim acum de o varietate de canale neconventionale ca sa comunicam esenta celei de a doua etape: un copil poate aparea cand te astepti mai putin. De aceea venim cu bebelusi acolo unde publicul nostru tinta nu se asteapta deloc sa-i vada! Am vrut sa tinem cont si de faptul ca este perioada vacantelor - si de comportamentul tinerilor la mare. Vrem sa le atragem atentia fara sa le dam lectii totusi! ”, a spus Oliver Kapusta, Integrated Communication Director GMP.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related