Agentia de publicitate Ogilvy Group dezvolta impreuna cu Petrom un program de responsabilitate sociala care are ca scop modernizarea parcurilor din cinci orase ale tarii dupa standarde europene. Potrivit unui comunicat de presa Ogilvy PR, orasele Bucuresti, Pitesti, Moinesti, Timisoara si Targoviste vor beneficia de "Parcurile Viitorului", un proiect estimat la 1,5 milioane de euro ce face parte din campania "Respect pentru viitor", demarata de Petrom la inceputul anului 2007.
"Pentru noi acest proiect reprezinta un challenge extraordinar: de putine ori in viata unei agentii de publicitate ti se acorda oportunitatea de a contribui direct si semnificativ la evolutia spatiului urban. Este un proiect care solicita intreaga capacitate de dezvoltare si implementare a grupului, de la consiliere strategica, la managementul comunicarii, relatia cu presa, autoritatile si societatea civila si la management de proiect mult in afara a ceea ce numim de obicei publicitate" declara Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group.