AdVenture a lucrat o campanie de 450 de mii de euro pentru Interamerican

Interamerican a inceput saptamana trecuta alaturi de AdVenture o campanie tactica, ce face parte dintr-un plan de promovare pe mai multi pasi, se arata intr-un comunicat. Aceasta prima faza a campaniei s-a desfasurat intre 17-19 iulie si a avut ca principal obiectiv cresterea awareness-ului pentru brandul Interamerican la nivel national.

Campania a avut in prim plan urmatorul mesaj: “Faci parte dintr-o formatie? Si vei lansa hituri in urmatorii 30 de ani? Si vei fi pe copertile tuturor revistelor de muzica? Si vei avea fani in toata lumea? Nu? Atunci ai nevoie de noi. Interamerican”, si a fost declinata pe TV, presa scrisa, internet, outdoor, bugetul total alocat acestei campanii avnd o valoare de rate card de peste 450,000 euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related