Lipton, DDB Bucuresti si Media Direction au bagat bucurestenii la racoare

Agentiile DDB Bucuresti si Media Direction au implementat impreuna un proiect special pentru marca Lipton, si anume amplasarea in fata Cercului Militar National din Bucuresti a unui tunel cu stropi de apa, care ii ajuta pe pietoni sa se racoreasca.

Potrivit unui comunicat de presa, tunelul este produs in Romania si ofera racoare pe un culoar de aproape 10 metri lungime, iar apa folosita este potabila, fiind filtrata pentru eliminarea impuritatilor.

"Ideea s-a nascut la sfarsitul lunii mai, cand datorita temperaturilor neobisnuit de ridicate, am intalnit situatii in care bucurestenii toropiti de caldura se distrau copios stropindu-se cu apa. Indemnul lansat de Lipton este sa transformam canicula intr-un prilej de distractie si buna dispozitie. Proiectul nu este singular, pe plaja din Mamaia Lipton deschizand deja publicului larg un teren de volei cu acelasi sistem racoritor de vaporizare a apei", declara Valentin Golban, Account Director DDB Bucuresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related