McCann/Creative Services a creat noua campanie de imagine pentru Cotidianul. Lansata sub sloganul "Intelegi mai mult", campania cuprinde trei executii TV - Poetul, Politicianul si Omul de afaceri - ce vor rula pe Realitatea TV, Prima TV, TVR1, Pro Cinema, National Geographic si Discovery Channel, spot radio, on-line si machete de presa. Implementarea campaniei este sustinuta de BTL si outdoor.
Alexandru Dumitrescu, head of copy McCann/ Creative Services: "Nu a fost usor sa ajungem la platforma "Intelegi mai mult". La inceput, noi percepeam "Cotidianul" intr-un fel, cei care-l realizeaza, privind din interior, aveau cu totul alta opinie despre cum ar trebui pozitionat. Am avut discutii aprinse, dar cred ca rezultatul reflecta perfect strategia editoriala. Intr-adevar, "Cotidianul" nu se repede sa iti ofere stirea-bomba in primul minut si sa te intoxice cu detalii inutile. Oamenii de la acest ziar aduna toate informatiile relevante despre eveniment, le filtreaza si le sintetizeaza, oferindu-ti apoi un tablou complet al situatiei. Ideea creativa ilustreaza aceasta strategie: cititorii de "Cotidianul" inteleg mai mult si, in consecinta, ei nu pot fi pacaliti. Pentru ei, orice discurs manipulativ e foarte transparent, ei pot citi printre randuri. In aceeasi linie, "definitiile de dictionar" din lucrarile de print reflecta adevaratul sens al lucrurilor, asa cum il percepe un cititor al ziarului."