Agentia Propaganda anunta repozitionarea Paduden ca medicament impotriva durerilor menstruale printr-o campanie desfasurata pe mai multe medii: TV, presa scrisa, Internet si POSM.
In urma studiilor de piata realizate de agentie si de compania Terapia Ranbaxy, Propaganda a ales mesajul campaniei "Pana si cele mai puternice femei au nevoie de el", scotand astfel in evidenta intr-un mod foarte simplu beneficiul principal al produsului: inlatura durerile din perioada menstruala.
"Avem un parteneriat de lunga durata cu Terapia Ranbaxy, cu rezultate excelente pe mai multe marci din portofoliul companiei. Noul proiect Paduden se remarca prin executia curajoasa, bazata pe umor si prospetime, dar mai ales pe o strategie coerenta si elemente ce comunica direct cu publicul vizat de campanie. Suntem increzatori ca aceasta campanie isi va atingele obiectivele de marketing si va stabili o legatura directa cu publicul tinta" a declarat Adrian Tuluca - Director Executiv Propaganda.
Comentarii
http://adsmirror.blogspot.com/2007/07/din-ciclul-pn-i-eroii-merg-la-wc.html