Odyssey a lucrat pentru cel mai nou telefon Samsung

HAT Group Co. Romania deruleaza o campanie de comunicare pentru recent lansatul model Samsung SGH-E590. Campania, realizata de Odyssey, cuprinde atat elemente ATL cat si BTL si se va desfasura pana la finalul lunii august, informeaza un comunicat Millenium Communications.

Conceptul campaniei a pornit de la cea mai importanta componenta a modelului - camera foto si este exprimat si in numele acesteia - "Samsung Super Summer".
"Vara este o perioada a vacantelor si cu totii dorim sa pastram amintirile placute, iar modelul E590 este exact instrumentul de care avem nevoie. Am mizat pe acest insight si am dezvoltat campania in aceasta directie, cu mesajul «ai nevoie de un telefon-camera senzational pentru o super vara»", explica Doru Oraselu, Marketing Manager HAT Group Co. Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related