"Bucataria ca o Scena", proiectul e-PR desfasurat de echipa europeana de PR a companiei producatoare de electrocasnice Electrolux, a castigat Golden World Award la IPRA Awards, se anunta intr-un comunicat Lowe PR.
"Kitchenstage" este primul reality show on-line care a fost premiat cu Aur la IPRA Awards si al doilea proiect Electrolux care a castigat aprecierea juriului, dupa ce anul trecut "Baby Brochure" a fost desemnat cel mai bun material printat la IPRA Awards.
Ulrich Gartner, Vice-Presedinte pentru Comunicare la Electrolux, a declarat: "Sunt mandru din doua motive. In primul rand, suntem una dintre putinele echipe premiate ce fac parte din departamentul de relatii publice al unei companii, printre multe agentii specializate, aceasta fiind o recunoastere extraordinara a valorii echipei mele. Iar in al doilea rand, acest premiu reflecta efortul nostru continuu de a dezvolta metode inovatoare de comunicare cu publicul nostru tinta".