PR-ul romanesc - ce e "in tendinte" pentru 2007?

Ma amuza intotdeauna articolele despre tendinte si inteleg utilitatea unui instantaneu facut unei industrii, la un moment in evolutia ei. Mai ales intr-o tara ca a noastra, unde totul e "dinamic" si "pe val", cu si fara ghilimele, asemenea instantanee abia daca-ti lasa timp sa vezi cu coada ochiului mai degraba ce s-a intamplat decat ce urmeaza sa se intample.
Sorana Savu, Senior Partner la Premium Communication

Cand vine vorba despre industria relatiilor publice, sarcina oricarui analist e parca si mai grea. Nu spun asta ca sa par interesanta, ci cu frustrarea unui om care incearca, fara succes, an de an, sa-si faca un business plan profesionist si sa-si anticipeze cat mai just evolutia organizatiei, cu informatiile pe care le are.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related