Leo Burnett, finalista la Euro Effies

Agentia Leo Burnett este finalista la festivalul EACA Euro Effies cu lucrarea "Tide pentru Supermame", informeaza reprezentantii agentiei.

Leo Burnett a intrat anul acesta pe shortlist la Euro Effies in categoria FMCG, fiind pentru a doua oara finalista la acest festival.
Campania "Tide pentru Supermame" a castigat si Gold la festivalul Effie din Romania de anul acesta, desfasurat in luna martie. Leo Burnett si Saatchi&Saatchi sunt singurele agentii din Romania nominalizate la Euro Effies, de-a lungul vremii, Saatchi fiind nominalizata in 2003, cu o campanie sociala, "Casa de copii nu e acasa".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related