Cel mai noul spot semnat Lowe, "Orbul gainii", deschide prima campanie integrata de comunicare lansata de Banca de Export-Import a Romaniei - Eximbank, informeaza un comunicat Lowe PR.
Insight-ul de la care a plecat campania a fost urmatorul: "Eximbank are la indemana o multime de solutii pentru nevoile de finantare cu care se confrunta micii intreprinzatori. Din pacate, ei nu le cauta acolo unde trebuie, pentru ca nu se asteapta ca o banca specializata pana nu demult in produse destinate importatorilor si exportatorilor sa le ofere acum super facilitati si pentru dezvoltarea interna".
Solutia a venit conform zicalei "Daca Mahomed nu merge la munte, vine muntele la el". Angajatii Eximbank ies din birouri si se manifesta in cel mai inedit mod, pentru a face cunoscute facilitatile oferite de banca, produse unice pe piata - garantare de pana la 80% a creditului solicitat de un IMM sau asigurare ce acopera pana la 85% din risc.