Din cea mai recenta estimare pe care Data Center of China Internet a prezentat-o luni, reiese faptul ca cetatenii chinezi vor cheltui anul acesta 364 miliarde de Yuani (51,52 miliarde $, 37,82miliarde , 25,55 miliarde £) pe achizitionarea de bunuri si servicii online, aceasta cifra reprezentand o crestere de 32% fata de suma de 276 miliarde de Yuani de anul trecut, anunta WARC.
Potrivit lui Fu Zhihua, directorul departamentului de cercetare al DCCI, in China exista 144 milioane de utilizatori ai internetului, aceasta cifra continuand sa creasca anual cu douazeci de procente.
Veniturile din publicitatea online au tinut in mod surprinzator pasul cu valul de navigatori, atingand cifra de 3,3 miliarde Yuani in prima jumatate a anului, o cifra care egaleaza totalul anului 2005. Cheltuielile totale din online pe 2007 sunt estimate sa ajunga la suma de 7,6 miliarde Yuani.