Al Arabiya isi provoaca telespectatorii printr-o campanie de comunicare

Canalul arab de stiri Al Arabiya a lansat o noua campanie de comunicare prin care incearca sa schimbe perceptia telespectatorilor cu privire la producatorul din Dubai, anunta Brand Republic.

Campania, care este declinata in print si pe toate canalele TV ale MBC in saptamanile care urmeaza, are ca scop promovarea principalelor valori Al Arabiya: stiri etice transmise telespectatorilor arabi din toata lumea.
"Know more" este prima campanie realizata de Grey Worldwide pentru canalul care emite 24 de ore, dupa castigarea pitch-ului organizat la inceputul acestui an.

Al Arabiya, care face parte din MBC Group, are sediul in studiourile din Dubai Media City si se mandreste cu faptul ca ofera stiri fara implicatii ideologice. A crescut foarte mult in ultimii patru ani, devenind cel mai respectat canal de stiri din regiune, concurand cu Al Jazeera din Qatar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related