Am o idee geniala: hai sa organizam un festival de publicitate_care_totusi_are_o_idee_daca_te_chinui _foarte_tare_s-o_gasesti!
Cel mai mult imi plac reclamele la care stai sa te gandesti mult timp ca sa-ti dai seama ce vor sa spuna. Asta pentru ca nu vrei in ruptul capului sa le cataloghezi ca idiotenii lipsite de continut. Nuuu, n-am vrea asa ceva. Trebuie sa parem profesionisti cand scriem la rubrica, iar daca incercam pentru un moment sa sugeram ca se fac porcarii in publicitatea romaneasca, rezulta imediat ca nu suntem in target. In cazul Betty Ice, daca targetul e ala care stie ce inseamna a rupe fasul, o sa dea faliment rapid fabrica asta.
O inghetata care rupe fasul, oameni buni!
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
Spoturile astea sunt exact genul de nonsens cu care vine o echipa total neinspirata care incearca sa para destepti. Imi pare bine ca ai scris despre ele. Merita sa li se spuna adevarul in fata. si adevarul e ca spoturile "El" si "Ea" intra in categoria "what the hell were they thinking?"
ai nevoie de o scoala de specialitate, care nu exista, ai nevoie de talent si pricepere, care este discutabil atata timp cat scoala de specialitate nu exista, de experienta si practica, desigur in limita celor 17 ani de zile, varsta capitalismului din tarisoara noastra. Mai este nevoie de carti, reviste si mentalitate sa le poti intelege. Pana cand criticii
de publicitate din Romania vor avea par alb, o scoala sau un curs de specialitate, 10 ani de abonament la o revista de specialitate se numesc impostori sau maxim amatori cu aplecare spre domeniu
fara a fi specialist sau critic, ci simplu privitor de pubicitate nu pot sa nu ma minunez de prejudecatile din comentariile la acest spot. inghetata, ea si el - foarte apetisanti. celelalte personaje nu fac decat sa ma amuze. nu mi-e deloc scarba ca atenteaza o insecta animata la inghetata mea. asta-i farmecul conventiilor. clar imi face placere mai mare sa ma uit la reclama decat sa citesc haosul din articolul de mai sus.
ma mir ca cineva a avut bunavointa - de ce?, sa gaseasca atatea explicatii contextuale de ce nu ar fi naspa.
Expresia "rupe fasul" se trage de la niste virale de cacat pentru "ERDEIESH".
"Culosenia" reclamei(vai, ce urat suna!) o simte fiecare. Eu nu am simtit-o.
Concluzie: Obisnuiam sa cumpar Betty Ice, acum nu mai cumpar!
Din punct de vedere creativ...ce punct de vedere creativ?!
Iti recomand Napoca. Untoasa si aromata.
cat despre parerea mea, cred ca s-a vrut o reclama care "sa rupa fasul" dar nu prea a reusit din diverse motive (e prea cuminte desi vrea sa para rebela, e prea studiata, desi vrea sa para pe alocuri spontana, ca sa nu mai vorbim de sloganul total neinspirat si un picutz... de prost gust). desigur ca aceasta e parerea mea (care fac parte din target, by the way), dar sunt convinsa ca oamenii aceia instruiti de care vorbiti ca sunt in masura sa comenteze vor aprecia reclama (pacat ca nu ei cumpara produsul).