„O inghetata care… rupe fasul, oameni buni!”

Am o idee geniala: hai sa organizam un festival de publicitate_care_totusi_are_o_idee_daca_te_chinui _foarte_tare_s-o_gasesti!
Cel mai mult imi plac reclamele la care stai sa te gandesti mult timp ca sa-ti dai seama ce vor sa spuna. Asta pentru ca nu vrei in ruptul capului sa le cataloghezi ca idiotenii lipsite de continut. Nuuu, n-am vrea asa ceva. Trebuie sa parem profesionisti cand scriem la rubrica, iar daca incercam pentru un moment sa sugeram ca se fac porcarii in publicitatea romaneasca, rezulta imediat ca nu suntem in target. In cazul Betty Ice, daca targetul e ala care stie ce inseamna „a rupe fasul”, o sa dea faliment rapid fabrica asta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Aringa Rosa
acum 17 ani
te-ai balansat in limba romana pana ti s-a rupt de tot.

Vlad Bercean
acum 17 ani
Cateodata imi spun "sunt atat de neinspirat in momentul asta ca as putea sa scriu texte pentru Eurovision". Dar nu o fac. Se pare ca asta nu i-a impiedicat pe cei care au conceput reclamele in discutie.

Spoturile astea sunt exact genul de nonsens cu care vine o echipa total neinspirata care incearca sa para destepti. Imi pare bine ca ai scris despre ele. Merita sa li se spuna adevarul in fata. si adevarul e ca spoturile "El" si "Ea" intra in categoria "what the hell were they thinking?"

Elena Dumitrescu
acum 17 ani
prima oara cand am vazut spotul cu motociclistul am ramas ca incremenita in fata aberatiei...si astazi dupa mai multe revederi ma intreb care este legatura intre o musca/albina/insecta, o inghetata de care, atunci cand o mananc eu, nu vreau sa se apropie asa ceva, dar sa ii mai si dau sa guste/suga, un motociclist libidinos pe care nu mi-l inchipui nicicand lingand o inghetata si un caine bezmetic.....inca mai incerc sa ma hotarasc daca spotul este la fel de prost, stupid sau aberant ca cel cu andreiutza marinutza banicutza ....
popescu costin
acum 17 ani
ca sa critici munca altora pe un site de specialitate

ai nevoie de o scoala de specialitate, care nu exista, ai nevoie de talent si pricepere, care este discutabil atata timp cat scoala de specialitate nu exista, de experienta si practica, desigur in limita celor 17 ani de zile, varsta capitalismului din tarisoara noastra. Mai este nevoie de carti, reviste si mentalitate sa le poti intelege. Pana cand criticii

de publicitate din Romania vor avea par alb, o scoala sau un curs de specialitate, 10 ani de abonament la o revista de specialitate se numesc impostori sau maxim amatori cu aplecare spre domeniu

tamara nicolescu
acum 17 ani
nu stiu ce rupe inghetata, dar reclama rupe paienjenisul de pe minti.

fara a fi specialist sau critic, ci simplu privitor de pubicitate nu pot sa nu ma minunez de prejudecatile din comentariile la acest spot. inghetata, ea si el - foarte apetisanti. celelalte personaje nu fac decat sa ma amuze. nu mi-e deloc scarba ca atenteaza o insecta animata la inghetata mea. asta-i farmecul conventiilor. clar imi face placere mai mare sa ma uit la reclama decat sa citesc haosul din articolul de mai sus.

Irina Petrovici
acum 17 ani
nu stiu dle, mie nu imi place. curge inghetata de pe bat la cat de cool-a e reclama asta.

ma mir ca cineva a avut bunavointa - de ce?, sa gaseasca atatea explicatii contextuale de ce nu ar fi naspa.

Valentin Lica
acum 17 ani
Bah, fasul meu e inca intreg!

Expresia "rupe fasul" se trage de la niste virale de cacat pentru "ERDEIESH".

"Culosenia" reclamei(vai, ce urat suna!) o simte fiecare. Eu nu am simtit-o.

Concluzie: Obisnuiam sa cumpar Betty Ice, acum nu mai cumpar!

Din punct de vedere creativ...ce punct de vedere creativ?!

rechinu omuzapezilor
acum 17 ani
reclama este speciala iar militianul militaru s-a trezit sa o amendeze pentru ca nu a putut sa o vare intr-o categorie. penibila si doamna ana si copilasii care-si sufla-n spate

mirel radoi
acum 17 ani
rupe fasul se trage de pe strazile din ardeal.

Iti recomand Napoca. Untoasa si aromata.

maria nagy
acum 17 ani
domnule costin popescu, pot sa inteleg ca in momentul in care munca va e criticata va simtiti lezat. dar acesta e un risc pe care, pana la urma, orice practicant din orice meserie si-l asuma (cred eu). pentru orice lucru din lumea aceasta vor exista mereu cel putin doua opinii antonimice. deci, haideti sa nu dramatizam si sa nu dam in ceilalti pentru ca forum = loc in care fiecare isi exprima propriile opinii.

cat despre parerea mea, cred ca s-a vrut o reclama care "sa rupa fasul" dar nu prea a reusit din diverse motive (e prea cuminte desi vrea sa para rebela, e prea studiata, desi vrea sa para pe alocuri spontana, ca sa nu mai vorbim de sloganul total neinspirat si un picutz... de prost gust). desigur ca aceasta e parerea mea (care fac parte din target, by the way), dar sunt convinsa ca oamenii aceia instruiti de care vorbiti ca sunt in masura sa comenteze vor aprecia reclama (pacat ca nu ei cumpara produsul).

F FL
acum 17 ani
nu mi am amintit de inghetata din copilarie, mi am amintit de faptul ca mai de mult am avut ocazia sa lucrez cate ceva pentru 'betty' si cred cu tarie ca... nu e doar vina creativului sau al agentiei pentru felul in care spoatele arata si suna. Tind sa cred ca la mijloc e vointa si dorinta unui client extrem de ...rece(a nu se intelege 'cool')
Adrian Spiridon
acum 16 ani
filmul reclamei prezinta inghetata, in schimb textul duce la o reclama la prezervative


Branded


Related