Logo-ul JO 2012 nu a trecut proba de design cu manere

Un studiu realizat recent de firma de cercetare YouGov arata ca aproximativ 56% dintre britanici considera ca logo-ul Jocurilor Olimpice de Vara de la Londra din 2012 face ca Marea Britanie "sa arate prosteste". Asta dupa ce scandalul iscat de presa de specialitate si nu numai a pus pe jar organizatorii Olimpiadei, cat si agentia Wolff Ollins, creatoarea logo-ului. In Romania, discutiile s-au purtat pe bloguri de specialitate sau personale, dar pentru a obtine un punct de vedere al industriei, am vorbit cu Marius Ursache si Stefan Liute de la Grapefruit si cu Cristian "Kit" Paul de la Brandient.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Andreea Rucareanu
acum 17 ani
nu stiu cat de mult sunt afectati persoanelecare sufera de epilepsie, dar din punctu de vedere al creativitatii si stilului, nu prea mi se pare portivit (ca nu fiu prea aspra)...


Branded


Related