Nu stiu altii cum sint, dar eu imi aduc aminte cu nostalgie aceasta vorba din copilarie sau din Amintiri din copilarie. Se potriveste la fix si acum, mai ales pentru mostrele de lipsa de inspiratie din citeva reclame Toyota.
Spre fericirea mea de rumegator de reclame, aceste executii au parte de expunere foarte mare si le stie toata lumea. Le-a mers deja vorba in tirg. Si foarte bine, pentru ca merita. Ar trebui semnate si de agentie, ca sa nu se faca de rusine numai Toyota.
Cele trei gratii
Prima e deja celebra, dar putin veche. Era, daca ma tine memoria, o masina Toyota, parca Avensis, intre ghilimele. Atunci am zis interesant. Lasam masina sa vorbeasca pentru ea. Cu amendamentul ca vorbea numai cum arata masina, ceea ce nu e nici pe departe singurul factor hotaritor in achizitie. Oricum era simplu si clar. Fara sa straluceasca, gasisera un punct de vedere diferit. Strategic vorbind pare o directie buna. Simplu si clar din primul moment, fara sa incarce nimic in plus.
Comentarii