Parteneriatul de peste 11 ani dintre Branzas si Ursus se concretizeaza in doua noi manifestari ale celui mai renumit brand romanesc de bere, Ursus la 0,33 l si Ursus fara alcool.
Atent la cele mai mici modificari de pe piata, Regele Berii inoveaza continuu. Dupa un amplu proces de rebranding finalizat in 2006, Ursus merge mai departe si evolueaza de la sticla de 0,5 l la cea de 0,33 l pentru Horeca si lanseaza pe piata Ursus NA. Lansarea sticlei de 0,33 l raspunde noilor tendinte de consum, dar si de promovare de pe piata.
Branzas a desenat noua sticla Ursus de 0,33 l si a creat Ursus fara alcool pornind de la identitatea deja construita a brandului. Astfel, pentru ambele sticle s-a facut trecerea de la culoarea maro la verde, mai eleganta si in ton cu tendintele pietei. Pentru Ursus 0,33 l s-a pastrat eticheta aurie, de aceasta data doar pe gatul sticlei. Aplicarea reliefurilor pe sticla si si absenta etichetei inscriu ambalajul in cel mai nou trend de design de ambalaj din sectorul HoReCa, iar optiunea pentru capacul Twist Off inscrie brandul intr-o linie foarte moderna si actuala, fiind una dintre cele mai bine primite inovatii. Pentru eticheta lui Ursus fara alcool (NA) a fost introdusa in eticheta culoarea albastra pe un fundal dominant alb, pastrand principalele elemente de identificare ale brandului.