Notorietatea a suit Leo Burnett in topul companiilor de advertising de la noi.
Leo Burnett&Target si-a invins eternii rivali de la McCann Erickson, care s-au clasat pe locul doi in AdRating-ul realizat de NewsIn. Surpriza clasamentului a constituit-o insa locul trei din clasament, adica agentia Foote, Cone&Belding, cunoscuta in breasla drept F.C.B., care a intrecut nume precum Ogilvy&Mather Headvertising, GMP sau Graffiti BBDO.
Ceea ce a adus Leo Burnett in top a fost notorietatea, agentia cistigind cu acest criteriu 109 puncte din 155. Cele 109 puncte de faima sint cu atit mai importante cu cit notorietatea a avut cea mai mica pondere in scorul total. Infiintata in 1994, agentia are 120 de angajati si a terminat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 51 de milioane de lei. A pierdut dintre clienti BCR si Nestle, dar i-a sedus pe cei de la Orange si Interbrew.