ZenithOpti.: Olimpiada din 2008 creste investitiile in publicitate cu 3 miliarde dolari

Jocurile Olimpice de Vara din Beijing din 2008 vor creste investitiile in publicitate, la nivel global, cu 3 miliarde de dolari, potrivit unei estimari a retelei de servicii de media ZenithOptimedia.

Din cele 3 miliarde de dolari, China va genera o crestere a investitiilor in publicitate cu 1 miliard de dolari.
ZenithOptimedia estimeaza, de asemenea, o crestere a investitiilor in publicitate cu alte 3 miliarde de dolari datorita Campionatului European de Fotbal din 2008 si a alegerilor prezidentiale din Statele Unite.

Toate aceste evenimente vor duce, potrivit ZenithOptimedia, la o crestere a investitiilor in publicitate, in 2008, de 6,4%, fata de 5,1%, cat este rata anuala de crestere in ultimii zece ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related