Concha Y Toro si Miguel Torres, pe locuri de top in The Power 100

Concha Y Toro, Chile, si Miguel Torres, Spania, producatori ale caror vinuri sunt prezente si in Romania prin importurile Cramelor Halewood, sunt pozitionate pe locuri de top de catre compania de consultanta de brand, Intangible Business.

In studiul realizat de aceasta recent, The Power 100, reprezentativ pentru cele mai sonore branduri de vin si bauturi spirtoase din lume, Concha Y Toro ocupa pozitia a treia, iar Miguel Torres locul 15, aceasta din urma fiind singura marca europeana care a reusit sa convinga expertii de la Intangible Business.

The Power 100 2007 este unul dintre rapoartele anuale realizate de Intangible Business pentru evaluarea celor mai puternice marci de vin si spirtoase din lume. Acesta reprezinta un studiu special care se refera la aprecierea de care se bucura un brand in ochii consumatorului, dar si la performantele pe care le atinge brandul din toate punctele de vedere. Un juriu de experti internationali din toate zonele domeniului monitorizeaza activitatea brandurilor care genereaza valoare pentru consumator, dar si pentru producator. Cele mai puternice 100 de branduri sunt selectate dintr-un numar de aproximativ 10.000 din intreaga lume, iar metodologia de analiza si selectie presupune repere precum cota de piata, cresterea brandului, pozitionarea ca pret, prezenta in piata, notorietatea, relevanta, longevitatea si perceptia fata de brand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related