Electrolux a lansat un reality show on-line

Initiat in martie, proiectul "Bucataria Electrolux ca o scena" va lua sfarsit odata cu luna iulie. Vizitati, asadar www.kitchenstage.it si www.kitchenstage.fi

Bucataria s-a transformat in ultimii ani dintr-o incapere separata destinata exclusiv prepararii mancarii in partea cea mai importanta a caminului. Un studiu realizat de Electrolux, cel mai mare producator de aparatura electrocasnica din lume, a aratat ca oamenii au inceput sa petreaca mai mult timp decat oricand in bucatarie - nu numai pentru a pregati mancarea, dar si pentru a socializa, a munci sau chiar pentru a asculta muzica si a se uita la televizor. Din dorinta de a afla cat mai multe despre modalitatea in isi petrec familiile timpul in bucatarie, Electrolux a lansat "Bucataria ca o scena", primul reality show on-line care se desfasoara in bucatarie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related