Brandul Ursus a inceput o campanie de comunicare prin care doreste intarirea pozitiei sale in randul berilor premium. Punctul central al acestei campanii il reprezinta lansarea noii sticle Twist-Off de 330 ml, creata special pentru clientii restaurantelor, teraselor, cluburilor si barurilor.
Potrivit unui comunicat de presa 2activePR, noua sticla se distinge prin detaliile grafice care subliniaza caracterul premium al berii, renuntandu-se la eticheta clasica in favoarea unui model embossat al logo-ului URSUS in corpul sticlei.
"Prin lansarea noii sticle Twist-Off, URSUS isi intareste pozitia de lider pe segmentul de piata Premium, din care detine o cota de 50% conform datelor MEMRB. Pe ultimele sase luni URSUS a raportat o crestere de 31%. URSUS se remarca prin calitatea deosebita recunoscuta de cele mai respectate institutii internationale, prin inovarea permanenta a produsului si ambitia de a cauta perfectiunea. Design-ul noii sticle twist-off sustine imaginea brand-ului si comunica standardul ridicat de calitate al berii URSUS. Astfel, URSUS dovedeste inca o data ca este o marca romaneasca premium de succes, care indrazneste sa concureze cu cele mai bune marci internationale. Noile elemente vizuale ale sticlei reflecta dorinta permanenta de evolutie, adaptata la tendintele pietei. Noua sticla URSUS Twist-off denota eleganta si un stil aparte, original al berii URSUS. " a declarat Cezar Dumitru, Senior Brand Manager URSUS.