Marta Ușurelu aduce din acest weekend, la Digi 24, un nou sezon Temerarii. Emisiunea este concepută ca o capsulă concentrată de inspirație și motivație, oferind în fiecare sâmbătă, de la ora 18:30, povești despre curaj si succes. Personalități emblematice din domenii variate oferă, într-o jumătate de oră, lecții autentice de viață.
„Visurile se îndeplinesc când le dai aripi!”, crede Marta Ușurelu. Mărturie stau invitații din primul sezon de la Digi 24, între care s-au aflat Tudor Giurgiu, Carmen Uscatu, Oana Gheorghiu, Alexandru Tomescu, Felix Pătrășcanu, Aneta Bogdan, Radu Savopol, Liliana Gearap, Andrei Cornea, Marian Enache, Andra Guțui, Marcela Prodan, Cornel Amariei, Ioana Ciocan, Cristina Bălan, Mircea Tudor și Valer Hancaș.
„În noul sezon fiecare invitat adaugă propria combinație câștigătoare de talent, efort și căutări cu rezultate remarcabile. Într-un decor spectaculos, evoluează în fiecare sâmbătă, de la ora 18:30, la Digi 24, oamenii de lângă noi care schimbă lumea prin puterea exemplului. Fiecare întâlnire este memorabilă și adaugă o lecție utilă pentru oricare dintre noi. Noul sezon promit să fie la fel de intens, cu oameni care să ne inspire și să ne alimenteze speranța într-o perioadă tot mai agitată și aglomerată de repere îndoielnice”, declară Marta Ușurelu.
Prima ediție Temerarii din nou sezon o aduce sâmbătă, 29 martie, de la ora 18:30, pe Cristina Neagu, considerată cea mai bună handbalistă din istorie și singura sportivă care a câștigat de patru ori titlul de „Cea mai bună jucătoare de handbal din lume” în clasamentul IHF. La fel ca primul sezon, și acesta este susținut de AQUA Carpatica, lovebrand-ul căruia i s-au mai alăturat Kaufland și BRD Groupe Société Générale.
Înregistrările tuturor edițiilor din primul sezon, precum și emisiunile noi, pot fi găsite online pe temerarii.ro.
Marta Ușurelu a reușit să devină unul dintre cei mai puternici antreprenori din media românească, după ce a impus prin inovație și pasiune brandul Biz, care a împlinește anul acesta 26 de ani de la lansare.
Marta Ușurelu de la Biz este un manifest anticonvenție. Este antreprenorul care a construit în media românească un business de succes, atunci când nimeni nu credea că este posibil. Este jurnalistul care a redefinit descrierea unui job, pentru că l-a reinventat. Este omul care a luptat și a învins un diagnostic pe care mulți nu îl pot pronunța. Povestea ei este împărtășită și în cartea “Marta de la Biz”.