Piata promotiilor se pregateste de schimbare

Concursurile care nu conditioneaza premiile de cumparare trec in prim-plan
Anul acesta, peisajul promotiilor pare foarte calm, nefiind insotit de premii spectaculoase scoase in fata consumatorilor cu strigaturi pe toate canalele media, asa cum ne-am obisnuit pana acum. Exista insa un element de noutate care prevesteste trenduri interesante in acest domeniu. Este vorba de explozia microsite-urilor de brand, care va schimba definitia promotiilor, din mai multe puncte de vedere.

La inceput au fost premiile spectaculoase, constand in vile, masini scumpe sau multe la numar. Unii specialisti spun ca isteria Bingo a fost de vina pentru aceasta moda a premiilor megalomane, care, nefiind conectate in niciun fel la ADN-ul brandului, nu aduceau vreun folos pe termen lung. Dimpotriva, aduceau doar pe moment, clienti nepotriviti si, desigur, neloiali, atrasi doar de promotie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related