Cu un cost mediu de doar 1 euro per utilizator, Interactions și Promotiful au reușit să revoluționeze campaniile de loialitate, eliminând barierele clasice de înscriere și crescând semnificativ frecvența achizițiilor. Acest model inovator, implementat recent cu succes pentru un client din FMCG, demonstrează că interacțiunea inteligentă cu consumatorii poate face diferența, oferind brandurilor un avantaj competitiv semnificativ.
Promotiful schimbă regulile tradiționale ale campaniilor de loialitate
Promotiful, platforma SaaS de automatizare creată de agenția de marketing Interactions, a eliminat necesitatea creării unui cont de către consumatori, o barieră des întâlnită în procesul de înscriere al campaniilor de fidelizare. Rezultatul? O creștere semnificativă a frecvenței achizițiilor și o experiență mai fluidă pentru utilizatori. În plus, încă din 2022, Promotiful permite consumatorilor să se înregistreze direct prin WhatsApp, făcând astfel campaniile de loialitate mult mai prietenoase cu participanții și încurajând înscrierile multiple.
Inovație în asigurarea corectitudinii campaniilor de loialitate
Promotiful a integrat recent tehnologia avansată Ai-bon, un sistem bazat pe inteligență artificială, care facilitează citirea și extragerea automată a informațiilor de pe bonurile fiscale înscrise de consumatori - astfel, se asigură corectitudinea înscrierilor fără ca o persoană să verifice manual bonurile (excluzând situațiile care necesită verificări manuale). Istoricul acțiunilor din campanie și punctajul obținut de consumatori va fi disponibil în Promotiful, însă recomandarea agenției de marketing este integrarea unui CRM performant, care să ajute și la urmărirea acțiunilor care nu au loc pe paginile campaniei (de exemplu, interacțiunile cu postările din social media), pentru a înțelege pe deplin comportamentul consumatorului și a lua decizii informate pe viitor.
Interactions a pus acest model inovator de campanie de loialitate într-o singură platformă, numită LoyalCore, ce demonstrează că interacțiunea inteligentă cu consumatorii poate transforma complet modul în care brandurile construiesc relații durabile cu publicul lor. Prin automatizare, accesibilitate și o experiență intuitivă, Interactions și Promotiful continuă să redefinească succesul în marketingul de loialitate.
Campanii de loialitate end-to-end
Promotiful permite dezvoltarea rapidă a website-ului de promoţie, fără să fie nevoie de o echipă de programatori sau de vreo linie de cod. În builder-ul Promotiful oricine poate crea un site de concurs perfect funcțional, de la zero, cu grafica proprie și cu mecanica de concurs dorită, din cele 8 variante puse la dispoziție.
Mai mult, companiile care doresc implementarea unei campanii de loialitate pot externaliza către echipa Interactions tot ce ține de organizarea promoției: de la redactarea și autentificarea la notar a regulamentului, extrageri, achiziția și distribuția premiilor către câștigător.
„Într-o campanie cu o durată minimă de șase luni, costul mediu per înscriere este de aproximativ 1 EUR pentru un număr de până la 5.000 de utilizatori, fiecare având cel puțin o înscriere. Acest cost include infrastructura necesară pentru lansarea campaniei, incluzând un CRM pentru administrarea punctajului și istoricul interacțiunilor”, ne explică Anamaria Gheorghe, Sales Director Interactions.
Ca parte a grupului francez La Poste, Interactions dezvoltă constant strategii și soluții inovatoare menite să ofere companiilor avantaje competitive considerabile. Cu peste 350 de campanii NCP implementate pentru branduri precum Muller, Fragedo, RedBull, Unisol, Heinz sau LG, platforma creată de Interactions a demonstrat deja eficiența soluțiilor sale, redefinind standardele campaniilor de loialitate.