Campania EVZ da salarii de europarlamentari

Agentia Brands & Bears a dezvoltat pentru Evenimentul Zilei o campanie promotionala care se desfasoara in perioada mai-iulie 2007 pe principalele statii nationale radio si TV. Potrivit informatiilor primite de la agentie, campania a surprins contextul politic existent - amanarea alegerilor pentru Parlamentul European - , adresand oamenilor de pe strada intrebarea: "Daca ati castiga cat un europarlamentar, cum ati cheltui banii?" Raspunsurile au constituit scenariul spotului TV care va fi difuzat pe posturile PRO TV, Antena 3 si Prima TV.

Cristina Lambru, Director de Creatie Brands & Bears, explica rationamentul campaniei: "Am analizat brandul pe toate partile si am inteles ca trebuia sa iesim din tiparele unei promotii obisnuite. Vroiam sa dam cititorilor mai mult decat un premiu atragator. De aceea, prioritatea noastra a fost sa gasim un mesaj indraznet, o poveste care sa starneasca interes. Pe scurt, am incitat, am creat asteptari si am pretins reactii".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related