Festivalul CokeLive - o provocare si un succes BTL

QB Promotion a implementat cu succes strategia BTL a primei editii a festivalului CokeLive care s-a desfasurat pe Insula Lacul Morii in perioada 22-23 iunie in Bucuresti.

Timp de trei zile participantii la acest eveniment s-au bucurat nu numai de atmosfera incendiara intretinuta de recitalurile trupelor celebre, ci si de nenumaratele activitati de entertainment si refreshment. Patinoarul cu gheata sintetica, mesele de fussball, Coke 360, 10 perne uriase de odihna, portretistii, artizanii care au vandut bijuterii manufacturate, au impletit codite, au facut tatuaje temporare, maseurii, scena "Manifest yourself", expozitia de fotografii cu tematica portret a grupului Expose, excursiile cu balonul cu heliu au facut deliciul miilor de iubitori ai muzicii. Activitatile sportive au fost destinate numai celor care au putut face dovada ca sunt consumatori Coca-Cola.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related