Cupon Pro, compania de servicii integrate de marketing la punctul de vanzare, aniverseaza, in iunie 2007, 3 ani de existenta pe piata romaneasca. Infiintata in anul 2004 ca prima companie de cuponing din Romania, in cei 3 ani de activitate, Cupon Pro si-a extins si diversificat ariile de competenta, oferind astazi servicii complexe de mercantizare, BTL si in store media.
"Cupon Pro s-a lansat acum 3 ani oferind un serviciu inovativ pentru Romania, cuponingul. In ultima perioada insa am constat o dinamica rapida a vanzarilor FMCG si, in acelasi timp, o crestere accentuata a investitiilor in activitatile de comunicare la punctul de vanzare. Consumatorul cauta activ elemente care sa ii faciliteze decizia, precum pretul, instructiunile de folosire, explicatii privind produsul, continutul, posibilitatea de a-l testa (prin miros, pipait, vizualizarea produsului real versus ambalaj). De aceea extinderea de la compania de cuponing la cea de servicii integrate de marketing la punctul de vanzare a fost una fireasca, in linie cu tendintele pietei. Trebuia sa le oferim clientilor nostri alternative multiple de comunicare cu consumatorul, pentru ca, datorita aglomerarii mesajelor pe canalele traditionale (TV/ presa/ radio/ outdoor), punctul de vanzare devine din ce in ce mai mult spatiul in care poti face diferenta fata de competite", spune Nicoleta Padure, Director General Cupon Pro.